Regn och rusk

Hade trevligt på jobbet idag, lugnt och skönt. Och så fick man träffa gamla kollegor man inte sett på länge, det är alltid kul! :)
På vägen hem fick jag sällskap en bit av en engelsktalande man vars namn var så komplicerat att jag aldrig kommer komma ihåg det. Även om det kändes lite skumt så är det ju alltid trevligt att folk vågar komma fram och prata bara sådär.
Senare i eftermiddag blir det eventuellt en tripp på stan med Vano, om jag orkar.

Jag vill avsluta med att säga GRATTIS till min kära far som fyller 43 år idag! Hoppas du får en toppen dag!
På söndag har vi ordnat en liten suprise, vi ungar. Så imorgon blir det massa planerande med syster och brorsorna :-)

Nu ska jag återgå till mitt TV tittande - me loves Everwood! :)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0