Underbara helg !!

Hem till la familia i lördags. Stod framför spisen hela dagen hahaha. Naee men seriöst asså, jag och syrran bakade kokoskakor, havreflarn, cupcakes, bullar och tårta. Nannade där och på söndagen väckte jag mina sömntutor till syskon redan vid 9.30 för att vi skulle hinna baka färdigt och städa hela lägenheten.
Vid 15.30 kom morfar, moster o Lars. Sen kom mamma o pappa och alla ba SUPRISE o pappa ba OMG! O vi ba gilla du de? o pappa ba såklart! Eller typ så gick det till i alla fall när pappa insåg att vi hade ordnat med överaskningskalas och presenter. Ni ska få se bilder sen :) Stannade kvar och åt lite kvällsmat när alla gäster gått, sedan fick jag skjuts hem i pappsens fiina biil!  :)
Var så trött så jag höll på att somna stående när jag kom hem men när tystnaden trycker på så kommer tankarna flygande och jag och vodka-flaskan rymde hem till Jenny och jaa, behöver jag säga mer?? ;)

Jag har försökt äta frukost men det gick inget bra. Förstår inte vad som händer med mig, när blev jag så känslosam? Det står mig upp i halsen. Det trycker på över bröstet. Jag känner det komma. Och jag vill barar skriika och rymma härifrån. Fånga mig, rädda mig, hjälp mig.
Undrar om Mr Zaranoff kan tänkas läcka ett par droppar om jag kramar om ordentligt??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Reflekterat över att det kan tänkas finnas en möjlighet, att du faktiskt har spritproblem???

2009-10-20 @ 23:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0