Vilken vecka!

Torsdag: Shopping med Elin. Carro & Jenny goes crazyyy, hahahah! För mycket vin, Platå, fyllekäk, hotell med två grabbar, jakten på den försvunna minibaren (vilket hotell har INTE minibar på rummet??!) uppdrag; rymning hhaha klockrent!

Fredag - söndag tillbringades på jobbet och hemma hos familjen.

Måndag: Lets go craaazyyy again hahahha!!! Jag o Jenny skulle fika efter jobbet men hamnade på Plaza istället. Hahaha massa flum med två slipsnissar som bjöd på drinkar och shots. Jakten på det försvunna dansgolvet - varför kan man inte dansa nånstans en måndag i Linköping???! Taxi hem, rödvin och hålla handen - undrar vad han kom ifrån min kära granne, helt plötsligt bara va han där i taxin hahah :P

Sjukt pigg när jag vakna men somnade nångång på eftermiddag - och missade tvättiden igen!!
Sett på Desperate Housewives som äntligen har dragit igång med en ny säsong, yes! =D Nu börjar jag bli lite trötter och tror jag ska ta och krama kudden snart, såå natti natti kära läsare!

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha vi är sååå underbara :p

2009-10-06 @ 23:50:00
URL: http://www.angeliita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0