What a beautiful day :)

Det rullar på med tvätten och jag är lika mörkrädd som alltid. Eller inte rädd för mörkret i sig, eller för att det ska hända nått. Utan jag är rädd att det ska finnas några äckliga kryp där som jag inte kan se i mörkret, tänk om dom skulle gå till attack??! :-P Usch, hatar källare.. Men brukar lämna lampan tänd hela tiden så går det bra, men nu var det nått pucko som hade släckt sist jag gick ner - inte bra.. :(

Har hunnit äta lunch/middag också.. Hmm Carro goes nyttig eller nått, iaf den här gången - blev massa grönskar och en sås gjord på gräddfil, rom och rödlök..mums!
Ska i alla fall dra i gång och baka en sockerkaka nu man kan ju inte va alltför hälsosam de kan ju va farligt ju hehe:-P Får ju finbesök i eftermiddag med, utav moster och hennes karl :)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0