What goes around, comes around

Blev hem till Jenny en snabbis igår. Träffade hennes, hmm hur var det nu, bonussyster? plastsyster? extrasyster? låtsassyster? Hmm jaa hennes syster i alla fall.
Sedan blev det en sväng på cykeln för min del. Körde runt helt planlöst och rensade tankarna hehe.

Väl hemma igen så blev det dator och tv för min del innan det blev sängen. Har inte sovit så gott på länge, tror jag ska vaccinera mig oftare. Har sovit 11 timmar i natt och jag är fortfarande trött och skulle lätt kunna sova 11 timmar till :-P

Nu bär det iväg till jobbet. Fy fan för att cykla i det här vädret, regn och rusk och kyla och naeee vill inte! Vill krypa ner under täcket och sova igen men nehe de går visst inte ...

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0