What's going on??!

Det har varit ett par trevliga dagar i Motala. Ätit massor, umgåtts och tagit en sväng i deras minimala stad. På två timmar hann vi gå igenom alla butiker flera gånger om - illa! Men Tilda hittade i alla fall lite att shoppa - nya skor, tröja och linne. Själv hittade jag ett par ljusa slitna jeansleggings som jag tyckte om. Men dom var lite föör slitna så köpte dom inte. Hmm, får fundera på saken. Hittade även två par skor som jag VERKLIGEN ville ha. Från Din Sko och med skyhöga klackar - LOVE ♥ Dock håller inte ekonomin om jag köper dom så det blir att vänta.. :( Kanske måste gå till stan imorgon och pussa lite på dom i alla fall :-P
Nu har jag myst ner mig i soffan och ser på TV men musiken inne på Vero Moda fick mig på partyhumör och det verkar hålla i sig. Sjukt sugen på att gå ut och dansa ;)
Nu blir det ICA en snabbis!



Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0