You can put the blame on me

Känner att jag behandlat mina nära och kära rätt så illa den senaste tiden,
men jag har mått/mår så jävla illa att jag behöver en stund för att hitta mig själv igen.
Veta vart jag står och känna mig trygg i mig själv och mitt liv. När jag kommer
hem imorgon så står jag framför ett stort avgörande. Antingen så löser jag allt (en kortsiktig lösning,
men ändå en lösning) eller så skiter sig allt och då säger jag adjö!

Nu ska jag inte tänka mer på det här. Ska gå ut till familjen igen. Kan inte vara ensam. Allt bara snurrar då.
Jag mår dåligt över allt som hänt mig. Det är så mycket som har fallit på plats under den är resan,
så mycket som har klarats ut. Ändå så finns det så mycket mer som måste ordnats innan JAG är tillbaka.
Nu måste jag dra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0