You can't break a girl who's already broken

Blev nostalgi i malmslätt idag. Mycket minnen och tankar. Vårat gamla hus, saknar det faktiskt :) Skulle nog kunna tänka mig att flytta tillbaka till malmslätt den dagen man själv får barn, kors i taket - jag som sagt att jag aldrig skulle återvända.
Hann gå till min älskade mormors grav också. Du finns alltid hos mig, i mina tankar och mitt hjärta. Saknar dig nått oerhört!

Träffade P en stund efter det. Kaffe och skitsnack som vanligt, myysigt!
Efter det har jag bara legat i soffan. Tänkt och tittat på TV. Hittade även en massa bilder som ni såg i förra inlägget. Helt sjukt hur mycket en människa kan förändras genom åren. Vet inte riktigt hur jag ska reagera när jag ser bilder från mitt förflutna. Men men, positivt eller ej så är det i alla fall mitt liv och mina minnen :)

Neej, jag kan inte säga det.
Inte än men snart hoppas jag.

Nu är jag hungrig och undrar om det kan finnas nått ätbart i mitt sjukt tomma kylskåp. Blir väl att ta en smörgås innan man kryper ner i sängen. Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0