Vårkänslor

Jag går ut en stund i solen och känner värmen på min kind. Jag andas frisk luft med en doft av blommor och minns. Alla somrar som varit far som i ultrarapid i mitt minne och jag ser bilder från mina favoritstunder framför mig. Tinnis med syster. Bergsslussar. Varamon med bästaste. Galna utekvällar och mysiga stunder i trädgårdsföreningen. Grillning med familj och vänner. Och så minns jag dig. Du brukar ju alltid "dyka upp" så här års. Var är du nu?

Jag ville mötas nånstans nere på djupet
Jag har varit där förut o jag är inte rädd
Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset
Men de kan titta nu jag är beredd

Kommentarer
Postat av: Eirikidunn

Very good guestbook. Interesting!

2011-05-23 @ 11:20:34
URL: http://eirikidunn.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0