Check it out ;-)

Jag och hårbollen ligger här och slappar i sängen, idag ska jag bara ta det lugnt och umgås med familjen efter en i övrigt fartfylld helg! Igår var min sötaste Vano här, åt middag och fixade sig lite innan det var dags för paartyy! Några bilder från igår kommer att dyka upp under dagen, måste bara orka resa på mig först och lägga in bilderna på datorn :-P

Vill även önska alla mina läsare en riktigt mysig alla-hjärtans-dag med mycket kärlek! Själv ska jag som sagt vara hemma och umgås med familjen, dem som står mitt hjärta närmast. Vad ska ni andra hitta på en dag som denna?


Min älskade familj, som alltid funnits där för mig.
Som älskar mig och stöttar mig, trots mina fel och brister.
Kom ihåg att jag finns här för er också, ni är mitt allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0