Hope, faith, love

Idag har jag agerat välkomstkommité på jobbet, gick hur bra som helst. Vilken tur att dom har mig på de där stället! Snart är det dags för sängen för min del, ska ju trots allt upp halv sex imorrn och jobba igen.
När jag kom hem idag från jobbet så väntade supergod mat och min underbara syster hade köpt godis åt mig =D Det är helt sjukt vilken underbar familj man har, älskar er över allt annat!!

Måste bara säga att mitt liv är så bra just nu! Min familj är mitt allt och jag är så glad att jag är nära dom igen. Jag har världens bästa vänner som ställer upp i vått och torrt och som jag verkligen bryr mig om. Jag har ett jobb där jag är uppskattad och behövd, och snart ska jag börja plugga igen. Jag är trygg i mig själv, jag mår bra och är lycklig. Jag står stadigt med båda fötterna på jorden och jag ler, jag ler ända från hjärtat. Ni anar inte hur mycket jag har kämpat för att må såhär men just idag så känner jag att jag kan uppskatta de små sakerna i livet och att livet verkligen är värt att leva. Tack vare mina nära och kära så har jag hittat tillbaka till mig själv! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0