I'm in love with your pretty face

En riktig slappar dag idag. Mamma var "sjuk" och jag med, så vi har bara myst i sängen hela dagen. Ätit massa godis och tittat på Sex and the City-filmen. Har iofs hunnit laga lite mat, stuvad potatis och isterband- mums!
Tyvärr har jag inte orkat lägga upp bilderna på de snygga jeansen eller bikinin som jag köpte i veckan. Det kommer imorrn istället, I promise!

Nu tänkte jag ta och titta på Solsidan, missade ju det i fredags eftersom jag var så trött och sov istället. Någon som sett det? Var det bra?

Ajja, är jag frisk imorrn så blir det iaf att träffa någon, det var ju sjukt längesen nu. Vi har så jävla mycket att skvallra om ;-P


Det här har sjuklingen Caroline glidit runt i idag. Är inte tröjan grymt söt?! Har lånat den av Mathilda, kolla hennes blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0