I'm the sunshine in your life

Urkass uppdatering här på bloggen och det märks verkligen i statistiken. Jag har i alla fall tillbringat hela helgen på Bastuplan. Dessa tolvtimmarspass som vi har på helgerna är fan inte att leka med, är helt slut när jag kommer hem från jobbet!
Idag har jag börjat bli lite snörvlig och hostig, känner mig inte alls kry faktiskt. Men inte hindrar det mig från att jobba! Dock blir det endast ett kort pass idag; 15.15-20.15.

Kom på nu att jag inte har visat er bilder på min fina bikini som jag köpte på Cubus häromdagen! Den är grymt snygg och jag längtar ännu mer till Kreta så jag kan springa runt i den på stranden och bli brun och fin! =D

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, förhoppningsvis känner jag mig lite piggare efter det.

Mallorca sommaren 2006(vilken jävla hårfärg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0