Saturday night fever!


Idag har jag städat och röjt här hemma.
Jag har engagerat hela familjen och
kastat kastat kastat!
Det sjuka är att trots att vi har kastat hälften så känns det som att det fortfarande är lika mkt kvar :P



Sen har vi druckit drinkar, jag och mamsen. Och lite martini.
Och planerat för utgång - nästa fredag blir det farligt för då ska mor och dotter göra stan! Den ena värre än den andra hahah!



Och Melodifestivalen, love u Darin! Rätt låtar gick vidare lätt asså!!! För er som inte tittade så gick Darin och Timoteij direkt till finalen och Alcazar och Crucified Barbara gick vidare till Andra Chansen.



Nu ska jag sova, imorrn blir det jobb 7-21. Känns väl sådär att ge sig ut i det här snöovädret men men, pälsar man på sig bra så ska man väl överleva det med. Och trots att det känns tungt nu så är jag i alla fall grymt nöjd över att ha ett jobb överhuvudtaget! Förstår mig inte på vuxna människor som är så lata att de inte jobbar. Antingen jobbar man eller så pluggar man eller så gör man båda. Men inte fan sitter man hemma på sitt feta arsle och glor och låter socialen betala ens jävla cigg, fikor och peelingar! Det är fan inget annat än ren lathet och sånt gör att jag vill kräkas!

Nae men nu har jag fått ur mig lite irritation som jag kände så nu kan jag nog sova gott! Natti natti sötnosar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ghetto ****

2010-02-20 @ 23:44:45
Postat av: Jenny

Klockrent hjärtat, Bilden asså shiit.. Du ska bara veta hur mkt ja garva när ja såg den :p

2010-02-21 @ 19:20:09
URL: http://angeliita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0