Sweet dreams honey!

Ville bara säga godnatt och tack för mig. Har tittat på en dansk film, Kandidaten. Väldigt bra faktiskt. HAHA, nu tror jag att jag väckte syrran med en av mina nysningar!
Imorrn är jag ensam på förmiddagen och då ska jag passa på att ta hand om mig själv. Börja dagen med en mysig frukost för att sedan hoppa in i duschen och raka min extremt håriga kropp, haha! Sedan ska jag smörja in mig med Escadas väldoftande bodylotion och måla naglarna i någon häftig färg. Jag ska fixa håret, sminka mig och klämma mig i mina nya jeans och en läcker topp. Sen ska jag ut på stan eller träffa nån polare och känna att jag är snyggast i världen. Japp det ska jag, för det behöver jag just nu! NATTI!


Creepy, I know. Men så här har jag sett ut dom senaste dagarna; Blek, osminkad, trött, håret står åt alla håll. Snacka om att jag behöver en total makeover! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du träffa mig då??

2010-02-03 @ 23:12:25
URL: http://vano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0