What a night girl ;)

Hamnade på Plaza med Jenny igår efter jobbet. Började som två grannys med ett glas vin i en stilla vrå, lite lagom chockad över alla fjortisar:P Men efter x antal 10 cl drinkar och ett par tequila så hände det grejer, knuffade bort alla små skitungar och ägde dansgolvet, haha! Träffade på några kompisar med som jag inte sett på länge och de är ju alltid lika roligt =D Efter en liten taxiresa till T1-området och tillbaka till centrum så blev det sängen för min och tack o lov så vaknade jag upp och var inte allt för bakis idag. Har till och med orkat städa hela lägenheten jue!

Nu peppar jag för ikväll, inflyttningsfest med the GANG - pepp pepp pepp paaartyy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0