you rock my world

Haha morsan har skaffat facebook! Nu sitter hela familjen som värsta nördarna framför varsin dumburk och av och till ropar mamma: "varför är det si och varför är det så?" Jag och syrran tittar då upp från våra skärmar, suckar tungt och trots att vi vet så säger vi i kör: "Ingen aning, mamma!" Det här med att pedagogiskt förklara teknikens under är varken min eller syrrans specialitet så därför låter vi bli. Resten av familjen låtsas att dom inte hör. Hehe, sorry mamsen men du lär dig snart!

Nu funderar jag på hur längesen det var jag duschade och om jag kanske skulle strunta i att tvätta håret och va lite snuskig imorrn på jobbet... Hmm, tror jag gör så! För trots att jag sovit midag så är jag sjukt trött. NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0