Hellu babes ;)

Oooh vad vi är duktiga, jag och min syster! Vi har damsugit och skurat badrummet och gjort värsta fint här hemma ! =D Kan även tala om att det är flera dagar sedan jag tog ett bloss sist och jag känner mig sjukt stolt! Det här med att sluta röka är inte alls så svårt när man väl bestämt sig och verkligen vill! Jag sparar en massa pengar och i sommar ska jag unna mig nått riktigt fint/roligt för att jag har varit så duktig, och det gör att jag känner mig ännu mera peppad!



Jag vet jag varit likadan som du
Men jag har blitt försiktigare nu
Jag är ledsen men jag måste säga nej
För nu sover jag hellre ensam än med dig


Bearbetar och förstår, oh vad skönt det är att må bra! Jag vill att alla ska må så här! Inga måsten, inga krav, jag kan bara va. Le, det smittar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0