They can never take away your truth

Idag har varit en lång och underbar dag! Först åkte vi till M-slätt o firade min älskade systers skolavslutning, det blev mycket viskande, halvfalsk sång från små blyga förstaklassare innan alla kunde tacka för det här året och vi gick hem till moffa och åt tårta:)
Sedan for vi direkt till Norrkan o firade kusinvitamins student, lillkillen har blivit stor! Där kalasades det på smörgåstårta, jordgubbskaka, champagne och rosé innan vi tryckte in oss i bilen och gasade på hem till Linkan.
Väl där blev det att träffa min Nattis finally, det var verkligen inte igår! Och världens sötaste lilla vovsing hade hon med sig också, tänka sig att hon blivit villa, volvo, hund-typen och lever ett redigt Svensson-liv någonstans i Borlänge.. Ytterligare en skitunge som gått o blivit vuxen :)
Efter lite städning och paketinslagning så är jag typ dödstrött, och imorrn väntar ännu en lång dag med studentfirande för då är det dags för min underbara lillebruuur!! :-D


Kommentarer
Postat av: Sanderelida

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-04-15 @ 22:22:37
URL: http://sanderelida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0