Imagine its summertime

Imorse när jag vaknade så var det solsken ute och från min säng så ser man inte snön.. Det fick mig att få en massa vår känslor och längta ännu mer efter sommaren..
Annars idag så har jag hunnit hämta ut mitt ID-kort, tagit en fika, varit på Rusta, kikat runt på stan och varit i M-slätt hos Nathalie. Tittade på en jättebra film som heter Den man älskar. Den handlar om kvinnomisshandel, otrohet och kärlek. En film som berör helt enkelt... Btw, tittade på en ännu bättre film härom kvällen - Inte utan min dotter. Gud vad jag grät, den var så sjukt bra!! Helt klart sevärd!!
Nee men åter till denna dagen hehe.. Nu under kvällen har jag "gosat" med min hund och katt på FB, dom hade nästan hunnit svälta ihjäl för att jag inte matat dom sen igår kväll :-P



Nu funderar jag på om det kan finnas något vettigt på TV ikväll, annars tror jag det blir en film igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0