JAAAAAAAA!! =D

15 500:-  får jag tillbaks från skatten :) It made my day!!

Har försökt fixa e-legitimation åt mamma men Telia suger... Fattar nada och min IT-tekniker till bror vägrar hjälpa till... =/ Hmm tacka vetja Nordea.. Eller?!!

Har ätit massa mandelbiscotti hela morgonen - mums!! Nått gott måste man ju ha när det är synd om en.. Ont i nacken, regn och jobb i morgon... Jahopp, bara att sätta sig på cykeln o trampa då.. Jippi! Tror jag behöver lite mera smaskigheter faktiskt:p

Har fixat en massa Ads-on till Mozilla Firefox oxå men vet inte riktigt vad dom är bra för - ja menar, vad bryr jag mig om vädret i New York?? :-P
Inget blir som jag vill idag.. Men jag lever på vetskapen om att en massa pengar kommer rulla in på mitt konto i vår =D



Hahaha *suck*
Vilken dag :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0