Kärlek <3

Just nu känner jag en sån uppskattning för mitt liv. Även om allt inte är toppen jämt så har jag det ändå så jävla bra! Jag har familj och vänner som jag älskar och som älskar mig tillbaka och mer kan man inte begära i livet. Ni är underbara och jag skulle göra allt för er. Ni har alla en plats i mitt hjärta. Och ni vet precis vilka ni är. Kärlek till er. Jag finns här, jämt. För alltid.
De personer jag har runt mig nu är de personer jag litar på och bryr mig om. Allt gammalt har jag lagt bakom mig. Ni som finns kvar är mitt liv, mitt hjärta och luften jag andas. Var stolta över er själva. Ni är bäst och ni kan komma hur långt som helst. Ingenting kan stoppa er, ni kan göra precis vad ni vill. Ni förtjänar all lycka och glädje. Jag älskar er föralltid!
Mamma | Pappa | Christoffer | Fredrik | Mathilda | Vano
KÄRLEK till min familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0