Pokerface

Livet handlar om att chansa. Det handlar om att göra misstag och lära sig. Det handlar om underverk och lycka, om kärlek och sorg.

Om du gömmer dig av rädsla för att göra fel så kommer du aldrig att få uppleva livet på riktigt. Att leva handlar om att skratta så att man får ont i magen eller att gråta tills tårarna tar slut. Lever gör du när du dansar runt som en tok och inte bryr dig att folk stirrar. Att leva är när du är kär och hela världen vänds upp och ner och det pirrar i hela magen. Eller när du ler mot en främmande människa på stan bara för att du är så otroligt lycklig. Eller att hoppa runt i regnet som ett barn eller kanske när du njuter av solen om sommaren.


Var dig själv, var stolt över vem du är och vad du gör. Endast du vet vad som är bäst för dig, bara du och ingen annan. Stå för vad du tycker, gör det du tycker är kul och se ut precis som du vill, du kommer bli älskad precis för den du är!

Här är jag, inget smink och inga andra konstigheter hehe :-P
Har själv gjort en massa sjuka saker i mitt liv, både bra och dåligt, men jag måste säga att jag ångrar ingenting. Gjort är gjort och det är ingenting man kan göra ogjort i efterhand och då är det bara dumt att gå runt att ångra sig.                                                       Man lär sig av sina misstag och det är huvudsaken!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så fin älskling!! Och de där var så klockrent! Tänk om alla kunde tänka så? Jag är så oehört stolt över dig ska du veta!! Du är så stark och intelligent gumman! Helt enkelt BÄST!! Och jag älskar dig ENORMT ska du veta :) puss och kram Jenny

2010-03-01 @ 23:56:21
URL: http://Angeliita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0