Facebook

Många gånger är facebook bra. Jag älskar att snoka runt, kika på folks bilder, göra töntiga test och spela totalt ogivande spel. Perfekt tidsfördriv helt enkelt. Men iband suger det.
Minns ni killen jag nämnde, han som trackar mig på chatten och mejlen?! Han har fortfarande inte gett upp. Att hans kompis "känner" mig gör oss tydligen till bästa vänner. Jag har varit rent otrevlig och sagt att han är jobbig och att jag inte vill ha med honom att göra. Han bryr sig inte. Eller så är han extremt trög. Nu ryker han iaf från min vännerlista!
Såå nu till min fråga. Hur kommer det sig att folk beter sig så här? Är det bara killar, är dom mobbade, tröga? Eller vad är det egentligen för fel?!

Kommentarer
Postat av: Runaringa

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-01-31 @ 21:26:15
URL: http://runaringa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0