Spöket Laban

Hemligt besök här på Carros blogg och kan ni gissa vem det kan tänkas vara? :P

Yes it is VANO in da house!!

Carro sitter och överför filmer till min dator...söt e hon men jävlar va nyfiken på vad jag skriver hehe
Nu plockade hon fram choklad...hon vet hur man får mig att göra vad som helst haha eller jaa nästan... Så nu vet ni de alla, om ni vill mig nåt, köp då choklaaad :)

Men de här inlägget skulle ju inte handla om mitt choklad beroende eller hur lättfotad jag blir så fort jag ser lite choco choco :P
Nee inlägget ska vi dedikera till gullisen Carro som burit på sin dator genom halva stan för att jag ska få kolla på en massa filmar <3

Nu klarar Carro inte att vänta mer på att få läsa vad jag skrivit så ska väl ta en liten chokladbit till och låta henne läsa mitt lilla puttinuttiga inlägg :)

Bjuder på en helt vanlig bild på en helt vanlig Vano och Carro!
Vi e ju fan heeeeta i vad som helst! <3



So long alla söta (och fula emilia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0