Listen to me baby, before I love and leave you

Jag har så många känslor inom mig som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Antar att ångesten spökar igen. Jag är rädd, men jag har inget att vara rädd för. Förtjänar jag verkligen allt som händer just nu..? Jag bär på känslan av att allt kommer tas ifrån mig alldeles för snart, men jag vet inte varför. Jag önskar att nån enda människa på jorden visste precis hur jag känner mig så att jag kan få veta om det är normalt eller inte... =/

Jag är en pms-kossa och har en massa konstiga funderingar.. Nu måste jag plugga, men har egentligen ingen lust för jag vet inte hur jag mår?!?! Wierdo ;-p

Peace, love and understanding folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0