Reunion

Nu har jag designat om bloggen så att den speglar mina höst-feelings. Jag gillar höstan numera. Jag ler när jag ser färgerna, känner den bitande kylan och den värmande solen.
Min höst har gått åt till att plugga. Jag pluggar så mycket att jag inte hinner känna efter hur det känns och nu är snart min första termin slut! Har fått MVG i data och medicinsk grundkurs, jag är faktiskt stolt över mig själv för första gången på väldigt länge.


Nu ska jag njuta av min favoritsångare, dricka en kopp stärkande te och fortsätta plugga!

Dom sista drömmarna sträcker sig mot himlen
Över torgen här går var och en för sig
Om vi förlorar varandra här i vimlet
Så minns att jag står bakom dig
Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0