Presentera mig själv

Ni som har följt min blogg ett tag har nog redan lite koll på mig, men för er andra kan jag berätta lite om mig själv. Jag studerar till undersköterska på komvux, har ca 1½ termin kvar. Arbetar också extra på ett äldreboende. Trivs som fisken i vattnet med mitt liv just nu, älskar att ha många bollar i luften samtidigt.
Bor hemma med min familj medan jag pluggar. Jag har tre syskon, mor och far samt två katter. Hmm, vad vill ni veta mer? Jag ÄLSKAR skor! Det är min passion, love love love haha. Och har jag lite tid över så går jag gärna ut med mina prinsessor och skakar rumpa och dricker skumpa haha! Nej men gudars vad tramsigt det blev, nu vet ni nått i alla fall :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0