Do it my way!

Har hunnit med att klacka skor, framkalla kort, gå till systemet och köpa blommor till syrrans fröknar. Dock har jag inte hunnit/orkat baka nått julgodis, får ta det imorrn istället.
Eftermiddagen har jag istället tillbringat med sötaste Vano! Blev mysig fika på Steve's och en tur på stan. Halt som fan var det, så vi vaggade fram lite lugnt och stilla genom city medan alla andra stress-shoppade sista-minuten-klappar. Känns så skönt att vara färdig i tid för en gångs skull!
Känner inte heller någon stress inför nyår, har flera saker "planerade" men har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra. Känner att det skulle inte göra mig ett skiit om jag bara satt hemma och tittade på film på nyårsafton. Jag menar, kan man börja året bättre?? Invirad i en tjock filt, hemma i värmen där allting känns tryggt och bra! 2010 - it's my helylle år!

Nu ska jag laga mat och ta hand om tvätten, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0