God morgon kära läsare!

Här sitter jag och är sjukt morgonpigg - inte likt mig men jag klagar inte. Har varit vaken sen kl 6, har ätit frukost, snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag tvätta lite. Är ledig idag och har inga som helst planer för dagen. Jag kanske blir inspirerad av sötisen Vano och tar en långpromenad, skulle faktiskt vara mysigt att traska runt i snön och reflektera över livet :)

Kom på att jag inte bloggade nått igår så för alla er nyfikna där ute så kan jag tala om att dagen tillringades med Vano. Vi gick runt på stan i snöstormen och försökte inhandla de sista julklapparna samtidigt som vi garvade sönder oss åt linköpingsbornas klädval! :-P Det hela avslutades med en mysig fika på Linds Café och sedan blev det dags för jobb för min del.
Ooooh de fåår jag ju inte glömma! Fick en julklapp på jobbet också - såå sööta!!

Och ibland är allting kaos,
och jag blir mörkrädd mitt på dan.
Ibland behöver jag en paus
och är Du hyfsat likadan
kan vi gå vilse genom stan.

Jag är en av alla dom som varit barn, men sen glömt bort den färdigheten.
Jag är en av alla dom som skyller sina sorger på den här planeten,
och den här stan.



Lyckan kommer, lyckan går, och det är långt till nästa vår
Nu faller löven över Stångåstan
Nu sitter alla på kafé och snackar skit och dricker te, av gammal slentrian
Hjärter Dam vänder blad, för en ny eskapad
Hon har börjat på en ny roman
Det är morgon snart igen, lycka till kära vän, skriv om drömmar Hjärter Dam



Kommentarer
Postat av: winnerbäck älskare

winnerbäck texter hjälper alltid

2009-12-17 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0