It's christmas time

And there's no need to be afraid...

Idag har jag och älskade syster städat och julpyntat i vårat rum, det blev såå myysiigt!!! Speciellt den härliga matchningen av rosa och rött haha :-P
Har även försökt kasta lite julpynt men det gick inget vidare;
Mamma: Kan jag kasta det här?
Jag och Tilda: NEEEJ!!
Mamma: Men den här då?
Jag och Tilda: Neej men inte den, den har vi ju haft i alla år!
Mamma: Jaa, just därför som vi ska kasta! Men den här är ju ful, den måste jag ju få kasta?
Jag och Tilda: Neee! Den är ju..den är..hmm den är ju..ful..men i alla fall.

Nu ska jag, syrran och världens hårigaste Gösta sova. Natti natti!


I natt ska jag drömma om Glomstuvegen 16, snöstorm och långa skogspromenader!

Även om snön faktiskt har kommit till Linköping så lär det ju garanterat inte bli som på bilderna.

Bilderna är tagna i Molde, Norge *saknar*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0