Nu börjar jag om

Den senaste månaden har varit omtumlande, mycket har hänt och många förändringar har skett. Jag har nått botten men nu ska jag ta mig upp igen. Jag vill nå ljuset igen, jag vill må bra igen och jag tänker kämpa för att nå dit.
Jag har känt så mycket hat, så mycket besvikelse, känt mig så värdelös. Nu känner jag bara kärlek och tacksamhet.
TACK mamma och pappa för att ni alltid ställer upp, för att ni älskar mig och låter mig lära av mina egna misstag!
TACK Mathilda, Christoffer och Fredrik för att ni gör vardagen så lätt, för att ni inte ställer en massa frågor och för att ni låter mig vara bara storasyster. Älskar er något otroligt!
TACK Vano för allt tålamod du haft med mig, för att du lyssnar och förstår, för att du låter mig skratta och gråta och bara vara när jag behöver det. Du är guld värd, den bästa vän man kan ha!
Och TACK till alla ni andra underbara människor där ute som tagit hand om mig när jag inte längre kunde ta hand om mig själv, för ni som funnits där, lyssnat och förstått.
TACK allihopa för att ni accepterar mig, för att ni bryr er om mig och för att ni alltid ställer upp!

Nu är jag på väg tillbaka, livet känns inte lika hopplöst längre och det tack vare att jag har så många underbara människor i min omgivning! Jag älskar er och finns här om ni behöver mig!

Nu blickar jag framåt samtidigt som jag bearbetar mitt förflutna. Jag känner att nått bra kommer att komma av det här, jag känner att jag kommer hitta tillbaka till mig själv - 2010 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0