Tjenis penis!

Hahaha sjuukt seeeg idag - Vafan hände, ja va ju fett pepp i går kl 6 på morgonen o idag kom ja knappt upp ur sängen =// Wierd hehe :-P

Blev iaf shoping med moster igår, och lunchbuffé på kinarestaurangen Ming Palace - MUMS säger jag bara!!! På eftermiddagen ringde dom från jobbet och sakna mig som faan så jag typ sprang dit och körde järnet till kl 20. Vilken himla tur att dom har mig på de där stället, haha :-P

Nu blir det lite disk och tvätt att roa sig med så mor och far tycker att jag är en duktig flicka haha :P Sen ska jag ut i vintervädret och myysa men idag måste jag komma ihåg långkallingar - höll ju bokstavligt talat på att frysa arslet av mig igår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0