Blixtar o dunder, magiska under

Jobb mellan 7-13 idag... Lite jobbigt så här under sommaren när det börjar en massa nya semestervikarier.. Då måste ju en annan hela tiden hålla koll så att de gör rätt o så.. Ibland känns det som man får göra dubbelt arbete.. Men men, så äre... Bästa feriearbetarn denna sommar iaf =)
Kom hem efter jobbet o somna på soffan... Funderar på att sticka till mamma o pappa nu när vädret är bättre men vet inte om jag orkar.. Tror inte de..

Haha, blev förresten skitskraj när jag kom hem.. Tittade ut på balkongen o det såg inte ut som det gjorde när jag gick hemifrån.. Trodde jag haft inbrott eller nått.. Haha neej då, de va ju bara målaren som varit häär =)
Så nu är det jätte fint där ute yeeey

Ska se på på TV en stund nu, sen får man se vad som händer..

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0