I'm in love with the night

Har sovit något otroligt dåligt i natt. Vaknat flera gånger. Känt mig pigg och tänkt gå upp. Eller vaknat av att jag har haft så förbannat ont i foten, fy fan för skoskav. Kl 8.30 gav jag upp, satte på tvn och väntade på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för att jag skulle kunna väcka Vano. Fixade oss lite och träffades sedan i stan. Blev myycket mat på Ming Palace. [första portionen är god, andra ett måste och tredje en plåga, jag vill inte ens nämna den fjärde] Det blev mycket skratt, "vad glor du på?", och en massa chingchong med kameror och egna termos. Rullade sakta därifrån med magar fyllda med friterade räkor som stod åt alla håll. Slog oss ner på Steve's en snabbis och tog en kaffe. Efter det blev det jobbet en stund, fixade så att jag är ledig imorgon så nu blir det after work (utan work) med mat och vin.
Nu väntar jag på att Elin ska komma och hämta sin cykel, sedan blir det Sex and the City-filmen innan jag drar igång med städningen. Nu plingar hon på dörren så bäst jag går och öppnar :)





Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0