Jag ringer bara dig när jag är full..

Härlig dag igår, först jobb fram till kl 14.30. Sedan gick jag och handlade medans jag väntade på att Andrea skulle sluta jobbet. Vi två gick och käkade vid 16 tiden på Hakepi, sedan blev det glass på Bosses glassbar till efterrätt. Traskade hem till mig, softade och snackade lite strunt. Hon åkte hem runt åtta.
Vid niotiden kom Vano och Sahar förbi, åt tårta och myste lite. Sahar åkte hem och jag o Vano fortsatte att skratta, gråta, sjunga och hoppa runt, vi är för sööta :)
Vano gick för en halvtimme sedan ungefär. Jag håller på och städar lite. Farmor och farfar kommer ju imorgon, då måste det vara rent och fint här hemma. Tänkte hinna baka något också.
Men först blir det jobbet och sedan utgång med Andrea och Vano.

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0