LEDIG!!!!

Yes, så är det. Är ledig ända fram till kl 15.30 på fredag. Härligt!
Så nu blir det städning, tvättning, bakning och matlagning de närmaste dagarna. Om jag orkar.
Funderar på att strunta i att ha nått folk här och istället bara gå ut. Man brukar ju ändå alltid träffa alla man vill se när man är ute. Och jag känner att jag är lite lat och inte orkar laga mat, städa och styra. Det räcker med att baka en tårta till på måndag. Hmm, jobbigt dilemma det där. Lär ju säkert hinna ändra mig 100 ggr innan lördag. Så vi får se vad som sker.
Nu ska jag slappa lite framför tvn en stund, sedan ska jag tracka Natta tills hon svarar. Längesen man såg henne så skulle vilja träffa henne någon dag nu när jag är ledig.

Dagens citat:
Om du går så långt som du kan se, så kommer du därifrån se tillräckligt för att kunna gå ännu längre. //John Wooden




En suuupergammal bild på mig och syrran


Jag och Vano, bara för att jag älskar dig ;)

Glöm inte att kolla in deras bloggar:



Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0