Musiknostalgi o bilder från Molde [memories]

Bjørn Eidsvåg - Alt du vil ha
Hvis eg ber på mine kner,
Hvis eg love deg solskinn og strålande ver.
Hvis eg gir deg alt du vil ha,
Vil du då bli glad, vil du då bli glad.
Hvis eg love og ver snill
Hvis du alltid får lov te og gjør som du vil,
Hvis eg gir deg alt du vil ha
Vil det då bli bra

Du sitte der og seie ingenting
Eg blir snart galen virre rundt i ring,
Hvis du ikkje ler snart blir eg fortvila,
Ka kan eg gjør for og få deg te å smila


 
Sichelle - Fuck deg
Det var en gang som jeg var sikker på at du var den
som jeg skulle gråte, le og elske, men
Du har bevist at du var feil mann og stole på så
Så det er slutt nå.
Prøv å forstå, jeg vil du skal gå, nå, nei
Ikke fler ord, ikke fler smil, nå, neei.
For innerst inne vet du godt det er for sent..
For alle gangene du dro fra meg.
For all den tid jeg aldri får tilbake.
For alle gangene du skuffa meg, ja.
Og glemt meg, gjemt deg, brukt meg, fuck deg.
For alle ganger som du lot meg gå.
For alle ganger du var alt for svak.
For alle gangene du dissa meg, ja.
Og glemt meg, gjemt deg, brukt meg, fuck deg.



Madrugada - Lift me
lift me – lift me from the ground
and don´t ever put me down – oh no
and don’t pick a fight with me
just flip a coin my love – you’ve won

oh Love – slips her hand inside my hand
oh Love – slips her hand inside my hand
I don´t care if you don’t want me
I’m yours – I’m yours right now

our years – are years well spent
we may never find out where they went – oh no
and I don’t mean to fight with you
now all our troubles and all our struggles
they are through








Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0