My life is brilliant

Blev utgång till Platå igår o vi hade lika kul som alltid. Träffade massor roligt folk, både folk man kände sedan innan o folk man lärde känna under kvällen :) Dansade, skrattade, drack o bara njöt utav livet ..! :)
Sedan blev det mat på Hakepi innan vi gick hemåt..
Vaknade sent idag, var så jäkla trött.. Kom inte upp förrän kl 12 tror jag.. Nu har jag duschat, fixat mig o hunnit sola en stund på balkongen. Snart bär det av till jobbet, ska ju jobba både heeela helgen igen så det blir väl inte så mkt uppdatering kan jag tänka mig men då vet ni varför...
Nästa helg är jag leedig *längtar*
Då blir det varamon om vädret håller i sig o så blir det troligtvis lite partyyyy oxå för jag fyller år! Glöm inte 27/7! =P
Nee nu måste jag gå så jag inte kommer för sent..

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0