Nothing goes my way

Blev sent igår, satt uppe halva natten, garva o snacka skit med Vano, Karash o Eddi =)
Upp "tidigt" oxå, kl 08.30 för o va exakt.. ca en o en halv timme senare än vad som var tänkt... men men, mötet uppkjutet så de e okej... Men har ett big problem... I need a man!! A handy man !! Now, now, now!!
Mr Von Duvfa visade sig vara Mrs!
Man, villa, hund o barn.. Vart som helst, men inte här...!

Vad gör jag nu!?

Varit på stan, lunch med Vano---> NAJJJS=D
Blir det ta-hand-om-dig-själv-dag senare med hårfärgning, fixa naglar, mys, peeling, ansiktsmasker eller blir det utebio?? Eller får jag leka handyman själv kanske? O hur ska det gå? Den som lever får se, bokstavligt talat!! Creepy... =/

Jävla klimakteriekossa, DÖ!!

Händer i helgen då?
Läste att det skulle regna, stämmer det? Vill inte!
Blir nog kanske Motala ändå.. Go granny!
Annars blir det trädgårn, Platå Challenge yeeey=)
Nu är det iaf varmt, svettigt o äckligt, värsta sexig känner jag mig då jag ligger här i bh o trosor med datorn i knäet samtidigt som jag kikar på Oprah på TVn... Jag dööör, värmeslag!!!
Ska nog ta mig en kalldusch, sedan ska jag nog vila en stund, blev ju inte så många timmars sömn inatt..

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0