The happiest day of my life =D

WIHIIII=D
Tanten kom hit vid två... Jag framkallade hennes moderskänslor, tyckte vi skulle ha ett fortroende hon o jag.. Kanske de kanske.. Lycklig o glad är jag iaf =D

Eddi var här på förmiddagen / dagen.. Hjälpte mig massor TACK TACK TACK!! =D
Blev lunch på pizzafiket också, mysigt =P

Har jobbat mellan 15.30 - 20.30 också, it's getting hot in here =P Höll seriöst på att svettas bort i värmen, de bara rann om oss.. Sexigt värre asså haha

Jag  ska få ny kyl o frys också, o ny målad balkong, yeeey =D

Men nu ska jag ta en iskall dusch innan jag gör något annat, imorn blir det jobb 7-13.. Värsta naaajjs asså =D
HAPPY HAPPIER HAPPIEST MEEE =D =D =D

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0