Updates

Tisdagen var en mysig dag. Gick in till stan o träffade Vano en stund. Sedan blev det mat på China med familjen. Efter det blev det en sväng på stan med dom innan vi gick hem. Såg på bästa filmen o jag, mamma o mathilda grät krokodiltårar samtidigt som vi skrattade. Efter det blev det räkor o vitt vin samtidigt som vi såg på allsång på skansen. Sedan såg vi på kronprinsessans födelsedagsfirande och år jordgubbar och glass till efterrätt. Myyys på hög nivå =D
Gårdagen tillbringade jag först med lite städning o putsande av fönster samtidigt som jag diggade med till svenska schlager vinnare =P Sedan dök Vano upp, vi åt lite mat för att sedan fortsätta myspyset på balkongen. Kaffe, levande ljus o bra nostalgimusik skapade pirr i magen o vi blev helt harmoniska men samtidigt pepp o bara allmänt lyckliga.
Inget varar för evigt - inte ens dina problem

Idag vaknade jag kl 06 o gick glatt iväg till jobbet bara för att få reda på att jag är ledig idag. Haha så tokigt!
Ska tydligen jobba imorn kväll istället hmm snurrigt det kan bli ibland =P Så jag gick ännu gladare hem igen till en sovande Vano o kastade mig i sängen. Vaknade igen vid 11tiden tror jag, åt frukost o tjänade 400:- på ingenting.
Gick in till stan, tog en glass på bosses o njöt utav det vackra vädret en stund. Nu ska jag njuta av ännu en ledig dag, och kanske tvätta lite också.

Ciao ♥
//Caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0