Keep smiling, life is great =)

Jobbat heela helgen och idag så därför har jag varit dålig på att uppdatera. Slutade kl 13 idag och har efter det bara njutit av min lediga tid. Har även hunnit in till stan, haft "picknick" och tagit en cigg med Vano. Nu börjar 2 1/2 men så ska titta lite på det och sen ska jag nog försöka sova tidigt. Ska ju jobba imorrn bitti också. Efter det blir det städning som gäller. Har ju tänkt att ha lite party här i helgen och fira att man börjar bli gammal.
Enligt mitt horoskop så kommer i alla fall min helg att bli toppen hehe =P
Måste komma på vad jag ska laga för mat också, hinna baka en tårta och hitta nått vackert att ha på mig. Hmm, tur att jag är ledig ons+tors då en har så mycket att göra.

Horoskop v.30:

Du har ett stort behov av att pyssla om dig själv i veckan, men det är en svår balansgång. Inte ens du själv kan förutse vad du plötsligt vill ha. I helgen står du inte bara som värd för festen. Du äger rummet och lyser som partyts självklara stjärna. Alla gäster förgyller din fest – en del genom att komma dit, en del genom att gå i tid.




Jag och min älskade syster

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh herre min skapare vilken gammal bild, haha xD

2009-07-20 @ 23:24:08
URL: http://mathildaelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0