Var nöjd med allt som livet ger!

Härlig dag idag. Satt och solade på balkongen först som sagt. Sedan fixade jag mig lite fort innan jag mötte upp Elin och gick in till stan. Träffade Natta och gick och fika. Sedan gick vi runt lite på stan innan vi slog oss ner på Storans uteservering. Blev både ett och två glas. Tack gullunge :)
Köpte lite godis att knapra på innan jag tog Elins cykel och trampade hemåt. Nu ligger jag i sängen med laptopen i knäet och funderar över om jag ska se en film eller om jag ska sova direkt...? Blir nog ett stort glas vatten och sova skulle jag tro. Imorrn blir det att träffa Elin en stund innan hon ska till jobbet, och kanske Vano också. Sedan blir det städning och tvättning för min del så att det är rent och fint till helgen. Det är ju bara att damsuga och skura golven kvar så det går fort. Kanske till och med orkar putsa fönster =P
Hur som helst så kommer jag nog inte orka blogga mer ikväll, såå Natti Natti!

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0