Varför ska något så lätt va så svårt..?

Jobbade som sagt till kl nio, sedan gick jag hem. Andrea kom hit, drack lite vin innan vi gick ut. Träffade Sahar o co på NH innan vi drog vidare till Platens. Dansade, drack och bara hade allmänt kuuul :)
Beställde fyllemat som tog huuundra år och när jag väl fick maten kunde jag inte äta [kär och galen]
Körde hem Andrea, sedan kom MrX hem till mig en stund. Snackade om det förflutna. Blir mer på lördag. Då blir det partyy ;)
Miss him a lot... Fått reda på en del bra saker och en del dåliga. [I know you will be mine some day]

Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd
Lena Philipsson - Unga pojkar, äldre män
Repeat senaste veckan, mee loove =)

Natti Natti, nu ska jag sova :)


Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0