Vilken underbar dag det är

Har precis kommit hem från en mysig afterwork med natta, vano, elin o sahar. Blev god mat och ett par glas vin. Blev ju bjudna på vin utav grabbarna ett par bord längre bort. Sedan åkte de hem allihopa, men pepp som jag är så nappade jag efter en stunds tvekan när sahar ringde o frågade om ja ville med till NH.
Alltid skönt att komma ut när man är ledig. Se lite folk, dricka och skratta (med folk eller åt folk), spelar ingen roll för min del så länge jag får skratta =P
Kom precis på att det inte är många dagar kvar tills jag blir gammal hehe. Så i helgen måste det ju firas rejält. Hoppas bara att Vano inte blir alltför sjuk så hon kan vara med imorn. No party without my BFF ;P
haha känner verkligen vilken jobbig, fnittrig fjortis jag är idag, men det spelar ingen roll---> jag ska ha kuuuul =D

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0