When hope is the only thing left

Somnade diirekt när jag kom hem ifrån jobbet, så skönt så =)
När jag vaknade hade Vano bombat sönder båda mina mobiler.. Precis när jag ska till o ringa upp henne så ringer hon mig o är heeelt gråtfärdig: - LEVER DU!?
                                        - Ehmm aaah...
                                        - Va fan jag ska strypa dig, jag trodde du blivit mördad..!!
Sötnosen då ♥

Nu har hon lugnat ner sig lite o reflekterar istället över vad man kan hitta på en kväll som denna... MAAAT säger jag =)
Är hungrig som få just nu, fiskgrytan vi fick på jobbet var ingen favorit direkt.. Ikväll blir det hamburgare på mitt eget lilla vis är det tänkt =) *yummie*
Nu blir det ICA, ska inhandla lite förrätt i form av godis, chips eller nått annat onyttigt =P

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0