Where did my sunshine go?

Vaknade av att telefonen ringde, de va miss Schwarzkopf.. Blir ersättning iaf, nu ska vi bara komma överens om summan...
Seegt idag, hatar att det regnar... Ville ju sitta på balkongen i solskenet o bara njuta av min lediga förmiddag.. Börjar inte jobbet förrän 15.30 idag, soooftish =)
Fick en bok i brevlådan idag.. Från pocketklubben eller nått.. Hmm inte nått jag har beställt iaf.. Nån som känner sig skyldig?
Men men, den verkar vara bra så jag läser den väl, sen är det bara o ringa o avbryta prenumerationen av pocketböcker som jag aldrig bett om o få=P

Vad ska man annars hitta på idag då...?
Slappa, läsa, se på TV, laga lite mat så småningom, hitta en bra frisör o tillslut jobba :)


Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0