You spin my head right round

Börjar bli lite trötter nu. Har städat och diskat lite inför helgen. Snackat med lite folk, i telefon, på msn och facebook. Nu är jag rastlös, uttråkad och trött. Har fastnat framför grannfejden, pinsamt att vuxna människor kan bete sig så.
Borde sova snart, men har ingen lust... Legat still för mycket så jag har ont i ryggen. För att inte tala om den där jävla magkatarren. Måste vara kinamaten som utlöste det. Eller stress. Eller kaffe. Ont har jag i alla fall.
Man får klaga ibland, det får man. Just nu känner jag mig som en utav de 90-åriga kärringar jag ska ta hand om imorgon, inget annat att prata om än att klaga på hur ont jag har överallt, hehe.
Men ser fram emot imorgon. Jobb, systemet, färga håret, afterwork. Myspys på hög nivå, med massa underbara människor.
Knak, knak i ryggen. Borde slänga in en maskin tvätt, men orkar inte. Lat är jag, men jag börjar ju bli gammal ju. 21 år på måndag. Nu ska jag snacka med Vano i telefon och försöka hitta en borttappad karl.

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0