Sjuukt tråkigt..

Sitter hemma o glor.. Vano, Sahar o Mabbe e på personalfest... Ska träffa dom i stan sen o gå ut.. Har ingen direkt lust egentligen, e trött o börjar bli på dåligt humör.. Försöker hälla i mig lite vodka o lyssna på musik för o komma i rätt stämning, men jag blir bara ännu segare o får huvudvärk.. Händer det inget snart så går ja o lägger mig o sover.. Men vill ju inte förstöra min "fina" make-up.. Klätt på mig har jag också gjort.. Blev väl rätt ok outfit men känner mig obekväm så ska nog byta, igeeen.. Jaja vad ska man göra nu, kladda på mera smink kanske? Platta håret ännu en gång? Eller kanske locka det? Byta kläder ska jag iaf göra.. O se på The Playboymansion, sen kanske ja går o lägger mig om ja inte hör nått ifrån dom snart, palla liksom, ja menar, dom har ju varandra iaf..
Jaja, ja bloggar mer sen så ni får veta vad som händer =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0